دانلود قالب وردپرس آموزشی و آموزشگاهی  eSmarts  | LMS
شما اینجا هستید

۸ راه سریع برای افزایش فروش سایت

۸ راه سریع برای افزایش فروش سایت

۸ راه سریع برای افزایش فروش سایت

تعداد افرادی که از فروشگاه های آنلاین خریداری می‌کنند، به طور مداوم در حال رشد است. فروش از وب سایت های تجارت الکترونیک در سال ۲۰۱۲ به میزان ۳۳ میلیارد دلار بوده که بخش بزرگی از آن، به خرید تلفن همراه اختصاص داشته است. افزایش قابل توجهی در تعداد خریداران تلفن همراه مشاهده شده و حتی مارک های واقعا بزرگ نیز شروع به سرمایه گذاری شدید در فروش آنلاین کردند. افزایش فروش سایت یکی از اولویت های بزرگی برای بسیاری از مدیران کسب و کار است، اما از آنجایی که این کار در مجموع جدید است، طبیعی است درمورد نحوه افزایش فروش وب سایت کمبود آگاهی وجود دارد. اشتباهات زیادی صورت گرفته و در اغلب موارد مدیران به هیچ وجه نمی‌دانند که چه تصمیمی خوب و چه تصمیمی بد خواهد بود. به یاد داشته باشید که اکثر این تصمیمات به مدت زمان بسیار زیادی برای پیاده سازی نیاز دارند. بنابراین باید مطمئن شوید که گزینه های مختلفی را تحلیل کرده‌اید و انتخابتان بهترین گزینه است.

اگر هدف شما افزایش فروش سایت باشد، می توانید نکات زیر را در نظر بگیرید. این نکات بیش از آنچه انتظار دارید به شما کمک خواهد کرد.

تمرکز روی یک هدف تجارت الکترونیکی برای افزایش فروش سایت

گام اول برای افزایش فروش این است که بر روی یک هدف تجارت الکترونیک متمرکز شوید. هنگامی که اهداف شما بیش از یک مورد شود، نتایجی که حاصل می‌شود، با نتایج مورد انتظار شما متفاوت خواهد بود. تمرکز بر روی یک هدف، مانند افزایش ترافیک یا بهینه سازی، به شما اجازه می دهد تا کار را به‌خوبی پیش‌ببرید. هنگامی که همه چیز بهینه سازی شده و نتایج خوبی به‌دست آورده باشید می توانید به سمت گام بعدی حرکت کنید.

سرمایه گذاری در ابزارهای صحیح برای افزایش فروش سایت

بسیاری از ابزارها و منابع بسیار خوب که در دسترس هستند مانند وردپرس وجود دارد. شما قطعا باید چنین گزینه هایی را در نظر بگیرید، اما موارد زیادی برای صرفه‌جویی در پول وجود دارد که به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.. مدیران کسب و کار باید برای پرداختن به بعضی چیزها آمادگی داشته باشند، زیرا داشتن کیفیت بالا امری ضروری است. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید در طراحی گرافیک سرمایه گذاری کنید و یا یک مدیر پروژه بسیار مجرب استخدام کنید. در مورد فرصت‌های مختلف سرمایه گذاری که برای کسب و کار شما در دسترس است فکر کنید و ببینید در کدام خدمات یا ابزارها نیاز به کیفیت بالا دارید.

سرعت پایین وب‌سایت!

کار ساده  دیگری که باید انجام دهید این است که سایت را با استفاده از گوشی هوشمند باز کرده و زمان لود سایت را بررسی کنید. در صورتی که مدت زمان لود سایت طولانی شود، قطعا باید تغییراتی ایجاد کنید. بهبود سرعت یکی از ساده ترین کارهایی است که باید برای افزایش فروش وب سایت انجام دهید. اگر زمان بارگذاری سایت بیش از حد طول بکشد، افراد زمان خود را هدر نداده، به سراغ وب‌سایت‌های دیگر خواهند رفت.

تخفیف، معاملات ویژه و کوپن برای افزایش فروش سایت

ارائه چنین معاملاتی ایده‌ای بسیار خوبی است، زیرا مردم همیشه برای چنین معاملاتی اشتیاق دارند. ارائه چیزی شبیه تخفیف به مشتریان بالقوه، آنان را برای خرید علاقه مند می‌کند. در بسیاری از موارد حتی یک تخفیف بسیار کوچک  به اندازه کافی برای افزایش فروش کافی است. به یاد داشته باشید که همیشه نیازی به ارائه تخفیف‌های بسیار بزرگ و یا کوپن‌هایی که محصولات رایگان را ارائه می دهند نیست. حتی یک تخفیف بسیار کوچک نیز موثر خواهد بود. حداقل، تخفیف برای اولین خرید را می توانید در نظر بگیرید.

به عنوان مثال فرض کنید شما یک کسب و کار در زمینه سئو راه‌اندازی کرده‌اید و می خواهید خدماتی را برای فروش لینک‌های با کیفیت به سایت‎ها،ارائه‌دهید. در این مورد، خوب است که تخفیف اولیه برای همه افرادی که از شما خریداری می‌کنند، ارائه دهید. با این کار در ظاهر سود کمتری را در هر سفارش بدست‌ می‌آورید، اما در بلند مدت سود شما  به دلیل حجم فروش بیشتر خواهد بود.

بهینه سازی موبایل

باید مطمئن شوید که برای خریداران تلفن همراه برنامه ریزی کرده‌اید. سایت شما باید کاملا بر اساس اندازه نمایشگر دستگاه بازدیدکننده تغییر اندازه دهد. محتوای ویژوال که برای فرد در حال حرکت ایجاد شده است همیشه یک ایده واقعا خوب است. در عین حال، CTA هایی که شما استفاده می کنید و دکمه هایی که اضافه می‌کنید باید «کاربرپسند» باشد. بدین معنا که استفاده از آنها در یک دستگاه تلفن همراه آسان است. در بسیاری موارد، آیتم‌هایی که  مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیار کوچک هستند و افراد به راحتی نمی‌توانند آنها را مورد استفاده قرار دهند. این موضوع مشتریان بالقوه را کاهش می دهد.

ایجاد کانال‌های فروش

هر گاه چیزی را به صورت آنلاین عرضه می‌کنید، باید یک قیف فروش ایجاد کنید. این عمل بدین معنی است که شما بازدیدکنندگان را به قسمت‌هایی از سایت هدایت می کنید که می‌توانند بدون حواس پرتی، محصول مورد نظرشان را خریداری کنند. بهینه سازی صفحات فروش قطعا چیزی است که شما باید انجام دهید، اما همزمان باید مطمئن شوید که هدایت افراد به آن بخش از سایت منجر به فروش بیشتر در آینده نزدیک خواهد شد. مراحل فروش در این روزها برای همه سایت ها بسیار مهم است. رقابت سخت تر بوده و هراقدام کارامدی برای بهبود فروش، به شما کمک خواهد کرد.

ارسال رایگان کالا

تعداد سایت هایی که در حال حاضر حمل و نقل رایگان ارائه‌ می‌دهند به سرعت در حال رشد است و یک دلیل واقعا ساده برای آن وجود دارد: این کار مژثر است. هر زمان که مردم چیزی را رایگان دریافت کنندجذب خواهند شد. آمازون یک نمونه واضح از یک وبسایت است که این کار را انجام می‌دهد. اگر شما نمی توانید حمل و نقل رایگان را اضافه کنید، می توانید قیمت ها را تغییر دهید تا هزینه‌های حمل و نقل مشتریان را پوشش دهید.

تمرکز روی سئو   

بعضی‌ها می‌گویند که سئو اهمیی ندارد، اما این حرف درست نیست. بهینه‌سازی موتور جستجو، محتوایی با کیفیت بالا را ایجاد می‌کند. ویدئو به همراه متن برای رسیدن به رتبه بالاتر نیز بسیار مفید خواهد. SEO  به شما در دراز مدت کمک خواهد کرد، و نتایج مطلوب را  به ارمغان خواهد آورد. اشکال دیگر بازاریابی آنلاین تنها زمانی مؤثر است که شما پول را به تبلیغات یا کمپین خود اختصاص دهید.

 

نکات اضافی 

همیشه از آنچه در رقابت انجام می دهید آگاهی داشته باشید. این نکته بسیار مهم است. زیرا به شما کمک می کند تا از اشتباهات بسیاری بکاهید و مسیر درست را برای رسیدن به هدف طی کنید. به طور کامل از داده هایی که از طریق Google Analytics بدست می آید استفاده کنید و آنچه را که می توانید در مورد مشتری های هدف خود بدانید، یاد بگیرید. اگر بدانید چه کسی با احتمال بیشتر  محصولات شما را خریداری خواهد کرد، راهی برای فروش محصولات به این افراد خواهید یافت! همچنین، آزمایش بسیار مهم است، بر این اساس متوجه خواهید شد کارتان درست است یا خیر.

 

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟بدون نظر
support
پشتبانی
09301964667
درخواست پشتیبانی
Please Wait
Please Wait